Hopptävling!

Nu är det dags för den första hopptävlingen här hos BeckysLuftisar! :)
Resultaten kommer den 1:a december
Placeringarna kommer att dras via random.org :)

Mejla, namn, hästens namn, storlek på hästen och vilken höjd på hinderna :)
[email protected]
 
Höjderna är :
LD: 80 cm
LC: 90 cm
LB: 100 cm
LA: 110 cm
MSV B: 120 cm
MSV A: 130 cm
Svår A: 135 cm
Anmälda ponnyer:
 
LD:
 
Beckys luftisar, Bella
Waymiies Earth Thunder,  waymiiestuteri
Solbacken stuteri, Diablo
LC:
 Waymiies Earth Thunder,  waymiiestuteri
 Waymiies Freja, waymiiestuteri
Solbacken stuteri, Diablo
LB:
 Waymiies Earth Thunder,  waymiiestuteri
 Zafirs Mártés, waymiiestuteri 
Solbacken stuteri,Cupido
 
LA:
Zafirs Mártés, waymiiestuteri
Solbacken stuteri,Cupido 
 
MSV B:
 
 
MSV A:
Beckys luftisar, Sweet Pie
Starlights Sessan, waymiiestuteri
Waymiies Freja,  waymiiestuteri
 
SVÅR A:
Beckys luftisar, Sweet Pie
Starlights Sessan,  waymiiestuteri
 
Anmälda storhästar:
 
LD:
Beckys luftisar, Tobero
Amanda, Waterline 
 
LC:
Beckys luftisar, Tobero
Beckys luftisar, Gräddfil
King Tabaschi, diamondstall.n.nu  
 
LB:
Beckys luftisar, Gräddfil
 
LA:
 
 
MSV B:
 
 Solbacken stuteri, Solbackens Figaro Ox
 
MSV A:
Beckys luftisar, Easy Winner
Solbacken stuteri ,Solbackens Figaro Ox 
 
SVÅR A:
Beckys luftisar, Easy Winner
Solbacken stuteri, Solbackens Ramzes Ox

Kommentarer
Postat av: J på soreca

Hejsan! Jag undrar bara om du typ fortfarande är aktiv och så? :) Fin blogg!

Kram J

Svar: Ja!, jag har varit borta från luftstallet ett tag nu när jag skaffade egen häst men nu är jag tillbaka! :)
Kram Becky
None None

2012-11-12 @ 18:52:38
URL: http://soreca.blogg.se
Postat av: Ninni

vars e den

2012-11-20 @ 16:52:56
Postat av: J på soreca

Vad roligt! Jag är jättegärna med på din hopptävling med min häst Erna. Hon är islandshäst och har inte hoppat så mycket, finns det chans att jag skulle kunna få hoppa lite lägre än de andra. Jag vill inte tävla så mycket utan mest vänja henne så att vi ska kunne tävla mer i framtiden.
Var gärna med på vår julklappshoppning: http://soreca.blogg.se/2012/november/julklappshoppning-2012.html
Jag hoppas att vi ska kunna följa varandras bloggar och att du ska fortsätta vara aktiv, jätteroligt med en till blogg i LH världen<3

Kram J

Svar: Klart du kan! hur högt vill du hoppa? :)
None None

2012-11-24 @ 18:50:15
URL: http://soreca.blogg.se
Postat av: Alva

Jätte kul att få vara med i en tävling. Roligt med den där hemsidan, där du drar vinnaren :)
Skulle Amanda få vara med också på Waterline i klass LD?
/ Alva och Amanda

Svar: Ja visst, det fixar jag :)
None None

2012-11-25 @ 17:44:40
URL: http://alvataxen.se
Postat av: J på soreca

Jag hoppar gärna 50cm om det är okej? <3 :)

Kram J

Svar: Den är redan över tyvärr. Resultaten kom den 1 december. Men håll koll efter en ny hopptävling i början av 2013! :)
None None

2012-12-03 @ 17:09:04
URL: http://soreca.blogg.se
Postat av: J på soreca

Jaha, Hehe vad synd<3

Kram J

Svar: Ja, du får ha koll efter fler tävlingar! ^^
None None

2012-12-06 @ 23:24:33
URL: http://soreca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0