Maximilian

 

Maximilian

 

Ras: Knabstrupper korsning

Kön: hingst

Ålder: 5

Mkh: 137cm (C-ponny)

Specialitet: Allround

Placeringar: 

Status: SÅLD TILL www.melstuteri.n.nu

Övrigt: Säg hej till mitt nya projekt! Maximilian har jag köpt in för att fortsätta utbilda honom och förhoppningsvis få upp honom i lite högre klasser så småningom. Jag kommer troligen sälja honom sedan så om det finns intresse så kan ni mejla mig och berätta om varför just DU ska få köpa honom! :)

Mejla för mer info: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Alva

Hej!
Hur gör du för att få hästar sålda? Har två hästar till salu som ingen vill köpa tyvärr... eller vill du ha dem?
Kram Alva

Svar: Jag lägger bara upp dem på bloggen och förr eller senare så får jag mejl från köpare :)
None None

2012-11-28 @ 17:01:08
URL: http://diamondstall.n.nu
Postat av: Sakura Air Horses

Hej!! Måste bara säga att du har en jättefin hemsida och superfinal Lufthästar!!!:D Men i alla fall, jag har nyligen startat en hemsida där jag säljer Lufthästar och jag vill gärna att folk hittar den, så jag undrar om du skulle vilja kolla in den och kanske göra ett länkbyte?:) min hemsida heter sakuraairhorses.jimdo.com och mail är [email protected]
Om du är intresserad kan du väll maila mig?
Om du skulle vilja det skulle det vara jättesnällt!!!!:D

2014-01-08 @ 18:19:56
URL: http://sakuraairhorses.jimdo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0